Prima ervaring met André Klaasse gehad. Betrouwbaar, snel, duidelijk in communicatie. Ik zou een eventuele volgende klus weer aan hem uitbesteden.Dinette uit Ommen
We hebben André voor twee klussen bij ons aan het werk gehad. Na de eerste klus (dakraam plaatsen) wisten we dat als er een andere klus zou komen we André weer zouden vragen. Hij is een vakman die goed werk aflevert en duidelijke afspraken maakt.Richard uit Zwolle
Klus is geheel volgens afspraak uitgevoerd en voldoet aan alle verwachtingen. Toen er onverwachte problemen optraden in huis, die invloed hadden op de klus, kwam hij direct langs en gaf goed advies. Wij zijn erg blij met het eindresultaat.Martine uit Nieuwleusen
Prima. Tevreden over resultaat. Duurde iets langer dan we gedacht hadden.Pieter uit Nieuwleusen
Harde nette werker.Trinette uit Zwolle
Goed. Duidelijk. Rustig. uit Nieuwleusen
André deed zijn werk goed en was prettig in de omgang.Johan uit Zwolle
Prettig contact. Kon snel aan de slag. Klus naar tevredenheid uitgevoerd maar ik vond de afwerking wat minder.
Ik had het fijn gevonden als de factuur gespecificeerd zou zijn in arbeidskosten en materiaalkosten.Annemiek uit Nieuwleusen
Goed. Ik had een kleine aanmerking en deze direct verholpen.E uit Zwolle
Prima vakman, rustig, goed materiaal, betrouwbaar.J.j. uit Zwolle
Andre is een prettig persoon om mee samen te werken! Wij gaan hem zeker vragen voor nog andere klussen!M uit Zwolle
Andre heeft ons veranda netjes gemaakt en goed af gewerkt. Wij zijn er blij mee. Nu kunnen wij 's. Avond lekker buiten zitten gr jannie.J uit Nieuwleusen
Goed werk en snel gedaan perfectHenk uit Nieuwleusen